Thursday, December 8, 2011

What a good guyy :)

Assalamualaikum .




Hello , who's here ! Ahhh , if it is'nt an old fellow .
Awwwww ! Just look at him , He is more handsome right now *blinkblink*
Termenung ape lahhh tu , aku rase ade lembu kot tgh berenang dalam tasik tu .
Sebab tu die macam interested je tgk kat dalam air tu .


Saje start dengan gambar Nadz . Almaklumlahh , untuk penaik selera siket untuk baca post ni . Kan Kan ? ^^ . Ouh well , aku ade terbaca something kat news . Ade berita tentang seorang wanita mati dirogol oleh seorang LELAKI . WHATTTT ! sampai macam tu sekali . Ada jugak LELAKI ditahan reman kerana melakukan jenayah . aku terpikir jugakk . kat dunia ni hanya LELAKI je kee yang buat jenayah . asyik-asyik lelaki je yg aim target . Buat malu jantina je . haihh , Okayy . Sebenarnya , tu selingan je . Saje rase nak tulis . Aku berasa sangat malu di sini .

*lap-lap dada menenangkan diri*

Anywayy , Mama selalu cakap ! " NADZMI MUZAFAR ! Go do your revision ! "
And I said , " Okayyyyyyyyyyy ! "
Few minutes , " Nadzmiiii ! What are you doing ! "
"Revision Ma ! "
" Good ! "

padahal duduk dalam bilik dengan computer . HAHA . jujur betullah aku ni .
Haih , kalau cuti-cuti ni disuruh belajar . Memang payahhh ! Kalau bolehh tu , sampai nak kena menangis lah nak bukak buku tu .

*tapi , aku x menangis okayy . Thank You

Haihh , Cmon Nadzmi ! Kamu tu nak SPM next year . Kalau kamu still macam ni , harapan tipis Nadzmi . Kalau kamu tak capai ape yang sepatutnya , SUSAH HIDUP NADZMI ! Ingat ape pesan Ibu kamuu . Ingat ape pesan Ayah kamuu ! Ape yang dieorang suruhh ? Dieorang mintak satu jee . Belajar lah Nadzmi !

*Nadzmi dengan segeranya mengambil buku Chemistry F5 dan membacanya*
*blinkblink*


Tadi , aku pergi buat gambar passport . Nak tgk ape hasilnyaa ?


Okayy , ni keling mane pulak ni dengan kulit yg gelapnya rambut pun kerinting tak tentu arah .

*Jangan lah perli akuuu . HAHA


Haihh , aku rase . camera orang tu pelik ouhhh , Muka aku dah comel2 die tangkap mcm ni pulak . Aku rase die setting kat camera die . Mode KELING + KERINTING kowtt .

*perasan sangat Nadzmi ni .

Anywayy , wanna say HAPPY BECOMING BIRTHDAY TO MY YOUNGEST SISTOOO . This Saturday .



Allah selamatkan kamuu .
Allah selamatkan kamuu .
Allah selamatkan HANA NAZIRAH .
Allah selamatkan kamuu .
Jenngg jeng jeng :)

Kbai .

2 comments: