Saturday, December 24, 2011

dedicated to .

Heyyy mister ,

Well , Aku raseee aku dah lamaaaaaaaaaaaaaaaa *okay panjangnya A* tak update bloggggggggggggg ! Hmmmm , rindu aku dibuatnyaaa . Haihh -,- Blog . Blog . Kenapa lah kau comel sangat , Sampai boleh buat aku rindu kau ! haihhh -,- Aku nak kahwin dengan kau lah ? Boleh kan ? :D Heee , malu2 pulak Blogg ni .


Okayy2 , NadzmiMuzafar sekali lagi dan lagi dan lagi merepek . Takpe , korang x kan jemu tgk aku merepek . HAHA .

Anywayy , Aku nak ucap kepada F3 tahun 2011 yg mengharumkan lagi nama sekolah dengan menambahkan lagi bilangan straight As tuuu .




Tepuk lah tangan siket awak . HAHA. Macam tu lahhh !

Aku bangga betul lah tengok Junior-Junior aku semakin pandai ! -,- Okayy , mmg nampak mcm sebak tapi aku cakap mmg betul . Hayyy , please lahh ! Ini MUHAMMAD NADZMI , die tak kan menangis punyaaa .
Errrr -,- kau x percaya ke ? Hmmmmmmm . and Hmmmmmmm and Hmmmmmmmmm :/

Okayyy , dah lah tu asyik cerita pasal f3 je nadzmi oii . Tukar lah ceritaaa . HAHA .

Nampak nyaaaa , ade orang jeles lah aku cerita pasal f3 . Die nak suh aku cerita pasal die letewwwwwwwwwwww ! HAHA , Kan Kan ?

Okayy2 , nampaknyaa . masa pun dah lama tolak tambah darab bahagi jadi tinggallah beberapa hari jeww nak balik asramaa . Maksud aku Sekolah Menengah Kebangsaan Seksyen 18 . Yeee , ni hah . Amik Kawwwwwwwww !



Sayanggggg sekolah ni ! Kau ape tawuuu ! Aku semua benda sayanggg !
Cehhh , jeles lah tu -,-
tak apelahhhh . aku x nak cerita dah lahh . cukuplah sampai sini aje .

Kbai .


This blogg is for form3 2011 . so , pikirkan lah ye maksud tersirat this post :)

7 comments: