Sunday, December 25, 2011

Newbie in pic-blogging

Hyee , Hollaaa ! Hanving a Mucho Gusto dayyy ?
*tak tawu ? translate please :)*

Hari ituuu , I went to


Awwww , sangat best ! Aku ambil




Wahhhh ! And aku pasti . Nak makan Satu benda ni mesti kena ada




Yang banyaaaaaaaaaak ! Pehhh , kalau takde duit . mmg x makan lahhh benda alah tu . Ini pun ade orang treat akuu . HAHA , but then . aku tgk orang yang kerja tu



Hmmm , aku dapat bayangkan betapa bosannyaaa kerja disitu


Sangatt bosan !
Aku dah bercadang lepas



Aku nak kerja bagi orang makan jelahhh . HAHA . Boleh kan ? sementara menunngu masuk mane-mane IPTA ke .
Papepun , doakan aku dapat straight



Yeeeee ! Thank you !

P/s : Aku teringin nak buat post gambar jee . nilah jadinyaa . Maklumlahhh . Kau x kan kenal !

MUHAMMAD NADZMI MUZAFAR kan selalu merepek tak tentu arahhh ! :D


7 comments:

  1. peerrgghh.. kau beli yg large punya!!
    aku beli yg small punya pun dah RM20 ringgit...
    then tak perasan tiba2 dah hbis, sbb sket sgt benda tu...

    ReplyDelete
  2. Hmmmmm , tu sebab ade orang treat aku !Aku pun bedal lahh ! HAHA , padan muka die ! :D

    ReplyDelete
  3. Jangan kauuu ! Aku hantar bomb kat rumah kau naak ? Hehehe ^^

    ReplyDelete