Monday, January 2, 2012

Farewell .

Farewell list :

Farewell to home yang aku selalu membutaaaaaa di waktu cuti .
Farewell to katil yang menjadi teman aku di waktu cuti .
Farewell to selimut spongebob yang membuatkan aku selalu ngantok .
Farewell to laptop yang menghubungi aku dengan kawan-kawan aku .
Farewell to Internet Download Manager yang mempercepatkan download aku .
Farewell to MUKABUKU yang sekarang ni dah x berapa best -,-
Farewell to TWITTER yang menjadi best pulak .
Farewell to TV yang selalu buat aku ketagih Masterchef .
Farewell to Masterchef yang memang aku takkan boleh tengok lepas ni .
Farewell to mangkuk pinggan yang membantu aku untuk makan .
Farewell NAJWALATIF yang buat aku melolok malam-malam .
Farewell to batang joran yang tak pernah nak bagi aku merasa ikan .
Farewell to ikan yang dalam sungai tu yang cerdik2 belaka .
Farewell handphone yang selalu menggilakan aku .
Farewell to Radio yang selalu putarkan lagu NAJWALATIF

Kenapa farewell2 ni ? Aku nak balik asrama dahhhhhhhhhhhhhhhhhhh ! Tahun ni pun Es-Pi-Em ! Haihhhhh , Struggle lah beb . Aku sedar aku pun dah lama x update blog . sebab selalu je sibuk kat rumah tuu . Haihh -,- Nadzmi ni suka bagi alasan kan ? hmmmm ,

Goodnight semuaaaa !
END OF HOLIDAY 2011

No comments:

Post a Comment