Saturday, January 21, 2012

Respect !

Nadzmiiii ! Ape dah jadi ngan blog ni . dah bersawang dah ni -,- MasyaAllah ! . Tahi LEMBU pun adaaaa -,- pehyai . dah busuk bagai .

Yelah2 -,- aku nak bersihkan lah ni ! -,- Korang ni jangan lah hina aku sampai macam tu sekali . Sian blog aku ni .

Assalamualaikummmm ! :D

Back in blogging , To Chineseeee ! GONG XI FA CAI !



dah besar dah aku ni ye . masuk form 5 ni dah macam2 dah jadi . Otak dah start serabut . Bila lah aku nak susun balik ikut jenis balik . subjek form 4 dah bercampur ngan form 5 ni . pehyaii , mmg berserabut bagai otak ni . nak beli kotak lahhh . nak label "FORM4" masuk kotak ni . "FORM5" masuk kotak agy satuu . baru lah tersusun sikit orang punyaaa otak .

Mane tak nyaaaa , duluuu balik sekolah sempat agy tidurr . mmg tak turun PREP ah . terokkan dulu -,- Sekarang ni , balik sekolah . makan + solat terus turun prep . Belajar bagai nak mati -,- harap2 lah ade hasilnyaaaa .

Form4 , miss that timee . Aku dulu dapat gak tawaran pi sekolah laen . aku Tolak -,- aku tak tawu nape aku tolak . Tahun ni , F4 mmg akan pindah . I really respect this guy . die junior aku . aku nak rahsiakan nama diaa . tapi , die betul2 buat aku terasa mendalam di hati . die dah pindah kat TEKNIK SEPANG .



Pada mulanyaaa , die di kelas 4 uthman . Yang alirannya ada BIO , CHM , PHY . He really wants to take LUKISAN KEJURUTERAAN as his Main Subject . Tapi , kelas LK ade pulak AKAUN . Wow ! Mmg dah jauh daripada pilihan diee . Sian diee , Die cakap die mmg x boleh bawak BIO and AKAUN . so , die buat keputusan untuk pindah teknik . bila aku dengar alasan die . aku sangat tersentuh dgn keinginan belajar die tu .

Tak mengapalah , aku sentiasa doakan kejayaan nya disana .

Post kali ni mmg aku rase perlu luahkan kerana ada sebabnya . sampai sini jelahh . See you again bloggggggggg :D

1 comment: