Wednesday, December 14, 2011

Times in the world

Heyyyy . Miss me ? Yeahhhh ! I know you do . Wahhwah , tak sangka akuu .
*kelip-kelip mataa*

Todayy , yesterday and also yesterday ? So many thing had doneee . Well , Ape yang aku perasan dalam dunia yg semakin indah ni. Semakin menarik rasanyaa . Tapi , bila aku GALI GALI GALI balik sebalik indah dan menarik ini . Sebenarnyaaa , ada something . It's the test from the god Allah to all of us . Hmmmmm , very interesting stories right ?

Okayy , aku tawu korang semua boleh fikir ape statement aku kat atas ni .okayy x nak cerita panjang-panjang dahh . HAHA . Back laterr , aku ade lihat satu video menarik . Act , takdelah menarik sangat .
Its call
I SHOULD'NT BE ALIVE .
Okayy , tajuk cerita ni pun macam tak bersyukur je kan . Tuhan dah bagi hidupp dekat muka bumi ni . HAHA -,-
Sebenarnyaa , cerita ni tak delahh nak menunjukkan Kesyukuran die tu tinggi ke tak .



Cuba kamu semua bayangkan , kamu berada di tengah-tengah





Dan jugaaa kamu berada di tengah-tengah lautan belantara tiba-tiba darah kamu masuk dalam laut dan ada



OhhMyGodd . Mestyyy , kita akan fikir takkan boleh survive .
But , thiss video tells the true storyy about this such chaos that someone will hope to survive .
And that person Did survive .


Okayy , Muhammad Nadzmi yang korang kenal ni takdelahhh pulak tetiba . takde angin takde ribut nak bagi blogpost yang Berpengajaran . Selalunyaaa , Sukaa mempersankan diri sendiri jee . Tapi , this post really makes me think deeply . Sesungguhnya , ajal seseorang itu Allah tidak akan melambatkan walau sesaat atau cepatkan walau sesaat .

Thank youu .

No comments:

Post a Comment