Saturday, March 24, 2012

aku merosot .

Assalamualaikum . aku rasa tak tentu arah sekarang ni . aku semakin merosot . secara jujur aku punya ujian 1 sangat teruk . ada fail -.- aduii , secara jujur jugak aku bgtawu , selepas aku dapat tawuuu result ujian 1 aku , aku rasa nak menangis . yes , aku mgkn lelaki . tapi , bagi aku pelajaran sangat penting bagi aku hingga boleh titiskan air mata .

Ya Allah , bantulah aku . adakah keputusan yg sangat mengecewakan ni disebabkan perangai buruk aku ? sebab aku sibuk sangat dgn koko sampai abaikan pelajaran ? sebab cikgu x restui aku ? aku mohon sangat2 . kau bantulah aku :'(

" Ape ni nadzmi . kau sendiri kata jangan putus asa . kau jangan lah sedih sangat2 . please nadzmi , aku tawuuu kau kuat . kau sendiri bagi semangat kat orang . tapi , kau sendiri yang jatuhkan diri kau . apelah ! Cmon lah wei , kau ada agy masa kan nak SPM . please lah nadzmi "

Tapi , aku lemah dalam arab . FAIL -,- macam mana nak dapat 11A tapi satu subjek ni slack -,-

" Usaha NADZMI ! "

Aku sangat sedih sekarang ni :(

3 comments:

  1. Be strong nadzmi . You have much time chasing your success

    ReplyDelete
  2. just be cool and don't be sad cos allah is always with us...
    make our mistakes to we know our weakness and correct it..
    you can do it Nadz ~

    ReplyDelete
  3. You did great Nadzmi. I’m proud of what you’ve become now ❤️

    ReplyDelete